El proper 1 d’abril es celebra, al Seminari de Tarragona, la Jornada Connect@ que es convertirà el punt de trobada de l’Ocupació i l’Emprenedoria del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès. El servei d’emprenedoria de la Cambra de Comerç de Reus hi participarà amb el seu propi estand on s’explicarà l’activitat que desenvolupa a l’hora de prestar servei a les persones que estan interessades en crear la seva pròpia empresa.
El servei d’emprenedoria de la Cambra, que s’ofereix gratuïtament, elabora cada any més d’un centenar de plans d’empresa pels nous emprenedors.
De la jornada CONNECT@: destacar també el programa paral·lel d’activitats que comprèn diverses ponències i taules rodones sobre realitats com l’impacte de les TIC o la connexió entre emprenedoria i món rural.