Després de l’èxit del cicle sobre el Canvi Climàtic que va programar la corporació durant el darrer trimestre de l’any passat en motiu del seu 135è aniversari, el proper dilluns 4 d’abril a les 16.30h a l’espai de la Llotja arrencarà l’edició de 2022 d’aquesta convocatòria. I ho farà la intervenció de la Directora del Servei Metereològic de Catalunya, Sarai Sarroca.

Nomenada el passat mes de gener en el càrrec en substitució d’Eliseu Vilaclara, convertint-se així en la primera dona en presidir el Servei, la flixanca centrarà la seva intervención dins del cicle #DillunsLlotja a explicar els 100 anys del Servei metereològic de Catalunya, amb una aproximaciói al present i futur del Servei.

Les inscripcions, gratuïtes, poden formalitzar-se a l’adreça presidenciacambrareus@cambrareus.org

L’acte està organitzat, sota el paraigua de la Llotja, per les comissions d’energia i sostenibilitat i l’agroalimentària de la Cambra. I compta amb el suport de la Diputació de Tarragona, del Port de Tarragona i l’IRTA.

En aquesta ocasió la convocatòria també té la complicitat del Centre de Lectura atenent, de manera ben especial, l’activitat que desenvolupa des de fa tants anys la seva prestigiosa secció de metereologia.