Aquest divendres s’han lliurat a Madrid els Premis PYME DEL AÑO, la convocatòria de la Cámara de España i el Banco Santander on la Cambra de Comerç de Reus hi ha participat activament amb diverses empreses candidates. Cal recordar que una d’elles, Paulino Solanelles, va aconseguir el Premi a la demarcació de Tarragona en la convocatòria prèvia que es organitzar conjuntament amb la Cambra de Comerç de Tarragona.

Presidit pel Rei Felip, l’acte ha comptat amb la presència del Ministre de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica, Félix Bolaños; el President de Santander España, Luís Isasi; i el President de la Cámara de España, José Luís Bonet. Precisament aquest últim, en la seva intervenció, ha elogiat la resiliència de les pimes i la seva capacitat de superació, referint-se a elles com l’autèntic escut social imprescindible per fer front a situacions tan adverses com les que estem vivint.

La representació de la Cambra de Reus ha anat a càrrec del membre del Comitè Executiu Mario Basora, responsable també de la Comissió d’Indústria.