El consultor especialitzat en desenvolupament personal i organitzacional, Xavier Plana, ha inaugurat aquest matí el nou cicle ‘Reflexió Estratègica de supervivència en 4D. Situacions excepcionals, respostes excepcionals’. El programa pretén donar resposta a les necessitats de reenfocament que tenen les empreses davant la situació actual des de quatre dimensions: l’emocional, la del mercat, la financera i la de la innovació.

En aquest sentit, Plana ha posat el focus en la gestió de la incertesa, la necessitat constant de fer aprenentatges davant la situació i l’administració de les emocions per convertir-les en accions que puguin construir el futur més profitós per als interessos personals i corporatius.

Aquesta primera sessió ha estat gratuïta. Les altres tres tenen un cost de 50 euros. També s’hi pot prendre part de manera individual a un preu de 20 euros. El calendari de sessions és:

Dijous 21/05 (12h) – DIMENSIÓ EMPRESARIAL: MERCAT I CLIENTS (Albert Pàmies)

Dijous 28/05 (12h) – DIMENSIÓ FINANCERA: TRESORERIA I RESULTATS (Chus Blasco)

Dijous 04/06 (12h) – DIMENSIÓ DIGITAL: INNOVACIÓ I PRODUCTIVITAT (Agustí López)

 

INSCRIVIU-VOS AL CICLE

 

VIDEO DE LA PRIMERA SESSIÓ